طراحی وب سایت حرفه ای بدون رمز و راز - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

این در حالی است که گاهی مشاهده می‌شود پلاگین‌های آماده و حتی قالب‌های آماده ارزان قیمت به عنوان برنامه‌های تولیدی از سوی برخی از شرکت‌ها به متقاضیان عرضه شده و در قبال آن قیمت‌های گزافی مطالبه می‌شود.

اگر هاست و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

امکان ارائه گزارشات هر پاپ‌آپ که جند مرتبه دیده شده یا روی دکمه‌های موجود روی پاپ‌آپ کلیک شده قابلیت اتصال پاپ‌آپ به سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه مانند میل‌چیمپ، میلرلایت قابلیت پشتیبانی پیشرفته کاربران وب سایت

قیمت طراحی سایت وردپرسی با توجه به ابعاد سایت، بزرگی و کوچکی آن، نیازهای مشتریان، پلاگین‌های اختصاصی سایت وردپرسی، کارکردسایت و نوع کسب و کار مشتری بسیار در نوسان است.

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

نکته دوم برندی است که طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهد. گاهی یک طراح سایت ساده و دورکار پروژه شما را به صورت آنلاین پذیرفته و آن را ظرف چند روز طراحی می‌کند و تحویل می‌دهد؛ اما گاهی با یک مجموعه بزرگ قرارداد می‌بندید که پشتیبانی قدرتمند، قالب‌های متنوع و طراحان حرفه‌ای دارد؛ پس کاملا طبیعی است که هزینه بیشتری دریافت کند.

نوع سیستم مدیریت محتوایی که می‌خواهید برای سایتتان استفاده کنید نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. بعضی از این سیستم‌ها مانند وردپرس رایگان هستند.

برای تمام مسائل تنها با یک شخص به صورت مستقیم در ارتباط هستید که این موضوع باعث افزایش سرعت روند پروژه می شود. از طرفی شخص بیزنس ثابتی ندارد و در بلند مدت به دلایلی چون؛ مهاجرت یا هر دلیل دیگری از دسترس خارج شود. هم چنین تعهد حقوقی و اعتباری در طولانی مدت ندارد در صورتی که ساختن یک سایت، یک پروژه طولانی مدت است که بعد از طراحی سایت هم نیاز به تداوم دارد.

محتوای وب سایت شما روح زنده ای است که پیام برند شما را به ذهن مشتریان منتقل می کند.

طراحی سایت رایگان ممکن نیست؛ چرا که سایت منبع اگر سایت رایگان باشد با وجود امکانات محدود قطعا هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت.

اخبار را با توجه به حوزه موردنظر در ایمیل خود دریافت کنید اقتصادی

طراحی سایت موثر است؛ مشخص است که ۵ گیگابایت هاست هزینه بیشتری نسبت به ۱۰۰ مگابایت دارد.

وظیفه آنها این است که وب سایت شما را با اطمینان از تعاملی بودن، حرکت آسان و سازگار با دستگاه های مختلف کاملاً کاربردی کنند. شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

وب سایت شما فرصتی برای افزایش چشمگیر پایگاه مشتری و ایجاد درآمد بیشتر برای شما فراهم می کند. وب سایت شما فروشگاه واقعی شماست

شما به فروش مورد انتظار نمی رسید: شرکت های طراحی وب دارای مهارت های نوآورانه، دانش فنی هستند و زمینه های تخصصی منحصر به فرد و اثبات شده ای را در ساخت وب سایت ارائه می دهند.

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به کار هستند .

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب سایت منبع با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

در ضمن برای کاربرانی که طی ۲۴ ساعت پس از ساخت اسلاید و لوگو نسخه آزمایشی سایت خود را تغییر دهند و لوگو و اسلاید کسب و کار خود را بر روی سایت بارگزاری کنند؛ یک کد تخفیف هدیه می‌دهیم.

من چطور می‌تونم به سایت شما اعتماد کنم ؟ وب سایت‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، جهت فعالیت قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌بایست اقدام به اخذ نماد ادامه اعتماد الکترونیک نمایند. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت برای هر سایت صادر می‌شود تا آرامش و اطمینان خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز را فراهم آورد.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از سایت منبع طراح سایت دارد بررسی کرد .

برای مشاهده قیمت و تعرفه سایت‌ساز ویترین نوع سایت مد نظرتان را انتخاب کنید

Report this wiki page